Οι θεολόγοι όταν ερωτώνται για τις διάφορες ιστορίες της Βίβλου που προτείνεται η μισογυνία (Παύλος), ή ο ρατσισμός ή σκλαβιά, ή ο θάνατος σαν τιμωρία για μοιχεία κτλ, ή οτιδήποτε άλλο 'κακό', λένε ότι πρέπει να τις βλέπουμε κάτω από το πρίσμα της ερμηνευτικής και ότι η ηθική τους αναφέρεται σε περασμένες κοινωνίες. Αντίθετα μας δείχνουν προς άλλες ιστορίες που η ηθική τους είναι ευρέως αποδεκτή στις μέρες μας.
Μα τότε, χρησιμοποιούμε μια ηθική εκτός της Βίβλου για να διαλέξουμε τις ηθικές ιστορίες, και άρα η Βίβλος δεν είναι πηγή της ηθικής.
Έτσι, γιατί να μην παρακάμψουμε τελείως την Βίβλο και την πίστη γενικά;
Μα τότε, χρησιμοποιούμε μια ηθική εκτός της Βίβλου για να διαλέξουμε τις ηθικές ιστορίες, και άρα η Βίβλος δεν είναι πηγή της ηθικής.
Έτσι, γιατί να μην παρακάμψουμε τελείως την Βίβλο και την πίστη γενικά;
No comments:
Post a Comment
Αν πράγματι έχεις κάτι να πεις πες το.